2009-01-19

Rea, rea, rea


Nu har jag rea på massor av saker i butiken, så kom och fynda. Det är 50 % på alla barn-handukar, julsaker, Krukor med rosor, bruna & svarta stallyktor, trådkorgar, små bruna lyktor, barnstolar, pussel, kransar, tavlor & barnväskor. Alla mina fågelholkar från Wildlife garden kommer jag även att rea ut, multiholk nu 279 kr tidigare 379 kr, foderlada nu 279 kr tidigare 399 kr & townhouse nu 219 kr tidigare 295 kr. Så kom in en sväng och fynda. Jag har öppet torsdagar 16 - 19 och sista helgen varje månad mellan 11 - 15. Kom även och se mina nya barbapappafigurer som är helt underbara för mellan 40 - 50 kr styck . Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig!
Vilka fina krukor med rosor du har, dessutom på REA.Helt underbara och Jätte,jätte billiga.JIPPI.....
Tack för att jag fick handla av dig idag......(3st)
Allt det andra du har är super fint det också.