2009-08-28

Svartvitt


Här är en bild jag tagit inifrån det ena rummet i drängestugan, visst blev den fint i svartvitt. Jag har varit på Formex i Stockholm (inredningsmässa) och det var bara så fina underbara saker, man vill ha så mycket, men man får tyvärr inte rum med allt. Jag har skaffat en ny leverantör från Ulricehamn, helt underbara saker i trä som de gör helt själva, svenstillverkat och de måste upplevas, jag får de som först till mässan vi ska ha i slutet av oktober. Mona känner säkert många till hon drev klorofyllverkstan i många många år inne i Ulricehamn, det är av henne jag beställt, hon textar bara så fint, så kom och upplev det uppe i drängestugan eller på mässan i slutet av oktober. Kram

2 kommentarer:

Jessica Ahlinder sa...

Wow, det har verkligen blivit fint och roligt att ni dlagit ihop er! Ska bli spännande se hur det går! Kram

Anonym sa...

Kom igen med mer info om er butik! ligg i inte på latsidan när det gäller bloggen jag är så..... intresserad. Puss Mamma