2008-12-15

Barbapappa


Nu idag kommer mina efter-längtade grejor med barba-pappa på spar-bössor, väskor, smyckes-skrin, mm mm. De skulle ha varit här för två veckor sedan, men bättre sent än aldrig. En babar-sparbössa kommer också, den är jättefin, min lille pojk har en på sitt rum, kommer även smurfsparbössor & en sådan står i min store pojks rum. Det är som man säger det är på gott och ont, jag menar man kan inte låta bli att köpa till sig själv ibland också. Det jag har i affären är naturligtvis det jag skulle kunna tänka mig att ha själv också, så fungerar det hos mig. Jag har även köpt in en grej jag har tittat med trånande blickar på själv under många år, små barbapappafigurer som man kan köpa styckvis och de är helt underbara, finns i många små butiker med barnsaker, så kom och njut av dem. Har öppet hela veckan även nästa måndag innan jul mellan 16-19.kram.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen ingen bloggtorka hos dej som har sådan fart i livet!
Kram mamma