2008-12-29

Julen är förbi & det nalkas nyår


Det är kallt och rimfrost ute, julen är förbi men snart är vi långt inne i det nya året innan vi ens har hunnit blinka. Jag har rea på mina julkulor jag har ikvar, vill du ha så kom gärna förbi, oavsett tidigare priser så tar jag 20 kr/st. Sommarkrukor med rosor är det också rea på. Idag har det varit en sådan härlig dag att vi inte kunde låta bli utan att gå ut en bra stund, barna & Niclas åkte skridskor på Påbosjön & Anki var med, mina skridskor var tyvärr för små, så jag kom på att jag kunde önska mig det i födelsedag, när jag snart fyller år, för det såg riktigt roligt ut. Jag har ändrat runt lite i butiken på mina leksaker, bytte ut ett skåp mot ett annat och det blev bra. Snart nalkas det mässa i både Jönköping och i Stockholm och det får man ju inte missa, då får man se de nya trenderna för våren och sommaren, ska bli roligt. kram Linda

Inga kommentarer: