2008-12-09

Extraöppet nu i jul


Jag har öppet måndag-torsdag 16-19 under hela december, men inte mellan Jul & nyår. Nu på fredag den 12 december ska jag stå utanför Ica-Anders ihop med en kompis katarina som har Fot & Harmoni i Gällstad mellan 14-18 för att visa upp vad vi har, så kom & passa på att köpa presenter & presentkort av oss. Julkulor kommer jag att rea ut för 25 kr/st oavset vad de kostat innan, ordinarie pris har legat mellan 30 kr till 45 kr/st. Idag har jag smyckat lite till runt garaget med mer lycktor & det blev jättefint, men snön fattas. I igår var jag inne på Hester & fick syn på något fint som jag bara måste göra likadant, en beklädd stol av mossa, ja, den var helt underbar, så nu ska jag ha en likadan här på torsdag. Man måste åka bort ibland för att se vad andra har för att man ska få inspiration igen, för den kan faktiskt tryta ibland. Ha det så gott tills vi hörs nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig,Linda.Jag önskar dig lycka till i Gällstad i morgon.Jätte fin Blogg har du,snygga bilder och jätte mysiga saker.
Kram på dig från Pia