2008-12-08

Fågelholkar


Hej här har det varit fullt upp några veckor, har hänt mycket, men nu får bloggandet ta fart igen.
I helgen som var har jag varit uppe i Åsarp fredag, lördag & söndag, det har varit jätteroligt, vi var ett glatt gäng som hade lite julförsäljning. Det var roligt att få visa upp vad man har & jag hoppas att många tyckte om vad de såg. Idag har jag varit och hälsat på en grossist för att se vad som kommer till våren och det var mycket spännande att se, mycket rosor, mycket vitt och grodor och änglar i långa rader. Jag föll pladask för en ljuskrona som jag har i mörkbrunt som nu även kommit i vitt och den är helt enkelt underbar. Glöm nu inte att jag har fågelholkar som kan bli en helt enkelt underbar julklapp till någon du tycker om, finns i lite olika utföranden så kom gärna in en liten stund om du vill för att titta...... kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver om fina fågelholkar! jo tack men alla andra saker som du har är helt underbara. Har sett dina saker på mässan och du gav mig jättemycket inspiration efter mitt inköp. Tack Linda.