2008-11-17

Julförsäljning i Åsarp den 3 - 7 december


Jag har blivit tillfrågad om jag vill vara med uppe i Åsarp den 3 - 7 december, men jag ska bara vara med från fredagen den 5 december till söndagen den 7 december. Öppet mellan 13-18 onsdag till fredag & lördag till söndag 10-16.
Det ska vara mitt i Åsarp har jag fått veta & det kallas Åsarps Företagshotell Mejeristen. Vi är 6 stycken olika som ska vara med, det är Stig-Arnes hemstöpta ljus & ljuskronor, Symaskinsbutiken i Ulricehamn, Smide & Antikvariat, Margaretas HELA DIG, Chatarina Runesson - tomtar & Änglar & sist men inte minst mig jag själv naturligtvis. Så jag hoppas det blir några bra dagar om inte så ser alla vad jag har för något och det är ju inte fy skam det heller. Men jag ska försöka att sälja en del julkulor & fågelholkar, kransar & godis och mycket, mycket mera. Hoppas att jag får se just dig där uppe!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar dig lycka till Kram Pia