2008-11-16

Åvalla



Oj! vad skönt det var att mässan var över nu, men oj, vad roligt det var, det ska vi göra om. Jag hoppas att besökarna tyckte de fick både upplevelser och mer därtill, själv hade jag inte tid att kolla runt så mycket. Anneli som hjälpte mig gjorde ett otroligt bra jobb, henne hade jag inte klarat mig utan. Men en sak jag inte kan förlåta mig själv var att jag glömde att ta bilder, men så är det ibland, huvudet kan inte vara med överallt. Jag fick sålt både det ena och det andra, julkulor köpte en hel del, men också kransar, foderlador, tvål, servetter & godis m.m. Det viktigaste för mig var inte att sälja utan att synas och jag hoppas att folk vet mer vad jag har nu & framförallt att jag gett dem en upplevelse. Så nu hoppas jag att jag får se lite folk som hälsar på mig eller varför inte bara kom & upplev. Glöm inte sista helgen i november lördag den 29 & söndag den 30 för då bjuder jag på glögg och pepparkakor mellan 11-15. kram ha en trevlig dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Glögg och pepparkakor, det ska jag ta och skriva upp... vi ses och syns