2008-11-11

Mässan "Du & Ditt Hem"


Vi ska ha mässa på lördag den 15 november på Åvalla i Gällstad. Vi skulle varit 10 utställare, men vi har fått in en till och det hade säkert inte varit svårt att få in fler. Det är första gången vi anordnar något sådant här i Gällstad, vi hoppas på ett bra gensvar och många glada människor.
Här är min fina ljuskrona den har fått många trånande blickar efter sig och jag vet inte hur det kommer att kännas om den försvinner ur mina händer en vacker dag, för jag tycker den är underbar att titta på. Den kanske försvinner på lördag mellen 10-13 på Åvalla, vem vet?
Men nu måste jag gå och fixa lite annat, kan inte sitta här hela kvällen, när man har miljoner saker att fixa innan lördag.....Vi ses på lördag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen ni får en fin dag på Åvalla. Jag önskar er lycka till.
Kram mamma

Anonym sa...

Oj va fint du gjort på mässan! Du har jättefina saker, med god smak.