2008-11-19

Lykta


Den här lyktan tillhör en av de saker man tar hem till butiken som man bara måste ha själv & sedan 1½månad tillbaka har den fått tjänstgöra på min trapp. Min man sa tidigare i höstas när vi åkte hem ifrån Ullared "kekås" när jag råkade säga -oj vad mycket fina saker jag sett idag, men jag har inte köpt en enda sak som var onödig. Då råkade min man säga -Det behöver du ju inte för du har ju massor i din butik. Sen den dagen har jag plockat in det jag velat ha av mina saker i mitt hem. men saken hör ju också till att nu har han lagt in ett inlägg att man kan inte ta in allt, så hur gör man, när man älskar vackra saker??? Som tur är så har jag en väldigt snäll man, så jag gör lite som jag vill ändå, när det gäller inredning så är jag chefen i vårt hem. Men nu har min store pojk sällat sig till sin far, han sa en vacker dag tidigare i höstas -men mamma varför har vi bytt tallrikar, vad var det för fel på de gamla??? ja, ja vad fick han luft ifrån hi hi hi......

Inga kommentarer: