2008-11-08

Ljuskoppar


Visst är de här silverfärgade ljuskopparna helt underbara de kom in till mig för ett par veckor sedan. Det svåra med att köpa in varor är inte att bestämma sig för vad man ska ha utan det svåra är att låta bli att ta in allt i sitt eget hem. Samtidigt som de här kom in fick jag in runda silverljuskoppar också och de var jag helt enkelt tvungen att ställa på tv-bordet. Nu när julen snart nalkas passar de här helt förträfligt bra till både en vit jul & en röd jul osv. Min lilla butik som jag har mitt ute på landet är inte stor, men den rymmer en hel del ändå. Jag fick in en del nya varor häromdagen och undrade en del hur jag skulle få in allt men det gick och jag älskar att komma in där, just därför att där har jag samlat allt som jag tycker om och jag hoppas att även du tycker om det. Jag har lovat mig själv att hålla bra priser, för att jag vill att just du ska kunna köpa precis det där lilla extra du såg i stan häromdagen, men till ett något bättre pris. Hur kan jag det? Jag har inte sådana omkostnader som de kanske har i butiken i stan, så hoppas jag att jag kan ge mina kunder en trevlig liten stund hos mig. Välkommen

Inga kommentarer: